Sâmbătă și duminică a avut loc activarea Samsung, unde mai mulți tineri au venit să își arate skill-urile în skatepark-ul de lângă Baraka, în București.
Cei prezenți au avut ocazia să fie filmați pentru a se înscrie în concursul Samsung, cu care pot câștiga un trip late Paris la Jocurile Olimpice. Am stat de vorbă cu doi dintre participanții care s-au înscris în concurs, dar și cu Mihnea, ambasador Open Always Wins.
Pentru Mihnea Open Always Wins înseamnă să fii deschis noilor oportunități. El a început să facă skate spontan, în urmă cu 15 ani, motivat de jocuri video și desene, de unde a aflat prima dată de acest sport. Crede că pentru skate trebuie să ai multă răbdare, pentru că nu e un sport ușor, sau un lifestyle, din simplu motiv că nu e așa de ușor pe cât pare să înveți tricks.
Ștef vrea la Olimpiadă pentru că acolo sunt cei mai buni skateri, cel mai înalt nivel la care se poate ajunge. „Pentru mine Open Always Wins înseamnă să fii deschis. Spre exemplu, eu nu sunt din București, dar aproape toți prietenii mei sunt de aici și se dau pe skate. Datorită skate-ului am ajuns să am prieteni și să fiu integrat într-o comunitate”. El crede că skate-ul e strâns legat de ideea de comunitate, prietenii lui împărtâșindu-i aceeași pasiune.
Lui Xander i s-a părut o oportunitate faină să se înscrie în concurs. „Eu am început acum trei ani pentru că am primit un joc care avea legătură cu skate-ul, de la un prieten de familie și mi s-a părut interesant.” Xander ne-a mai spus că se vede se vede făcând în continuare skateboarding ca un hobby.
Încă te poți înscrie în concursul Open Always Wins, unde poți câștiga o experiență la Olimpiadă cu Samsung. Tot ce trebuie să faci:
- Te filmezi făcând cele mai creative trickuri ale tale. Videoclipul trebuie să aibă între 15 secunde și un minut.
- Dai share să îți dea prietenii like
- Cele mai votate clipuri vor trece în etapa de jurizare. Apoi, creatorii primelor patru clipuri, câștigă un trip în doi la Paris.
Samsung a devenit partenerul Jocurilor Olimpice de la Paris 2024, cu focus în mod special pe probele de skateboarding, breakdance și surfing. Mai știi prietenii pasionați de skate și breakdance de care vorbeam la început? Acum Samsung îi caută fix pe ei pentru a le oferi mai multă vizibilitate printr-un concurs local. Așa că le poți scăpa o vorbă despre asta dacă vrei să-i ajuți să câștige o experiență la Olimpiadă.
Concursul este parte din campania Open Always Wins, lansată pentru a celebra aceste sporturi și are în centru convingerea brandului că o atitudine deschisă la nou permite posibilități infinite. În același timp, este o invitație către toată lumea să își găsească inspirația în sportivii din aceste discipline. Campania se desfășoară atât global, cât și local. Și acum, să ne întoarcem la istoria breakdance-ului și a skateboarding-ului.